Pulpit Klienta Biura Rachunkowego – nowa odsłona w enova365

Pulpit klienta biura rachunkowego

Moduł Pulpit Klienta Biura Rachunkowego ma charakter B2B. Użytkownikiem modułu jest właściciel lub pracownik firmy będącej klientem biura rachunkowego (BR).

Główne założenia pulpitu to:

  • Dostęp on-line do informacji o podstawowych rozliczeniach księgowo – podatkowych związanych z działalnością klienta.
  • Przekazywanie dokumentów księgowych za pośrednictwem pulpitu (zasobnik baz danych).

Użytkownikiem systemu jest osoba kontaktowa od Klienta (kontrahenta) logująca się do bazy Biura Rachunkowego. Operator logujący się do systemu ma dostęp wyłącznie do informacji o jednej lub kilku firmach, dla których w bazie Biura Rachunkowego jest osobą kontaktową i posiada aktywny dostęp WWW

Dla zainteresowanych krótki opis nowej odsłony pulpitu, który będzie miał premierę wraz z enova365 wersji 14 (przełom października/listopada 2017): Pulpit Klienta BR zapowiedzi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *