Dlaczego

Pomysł pisania bloga chodził mi po głowie od pewnego czasu. Pracuję z różnymi osobami implementując program Enova365. W zakresie księgowości, kadr płac, zarządzania magazynami, sprzedażą – w zakresie funkcjonowania całej firmy.

To, co mnie często uderza, to brak wiedzy o możliwościach programu. Osoby używające programu Enova365 często nie wiedzą, że można sortować listy, filtrować, używać cech i innych funkcjonalności. Myślę, że wynika to z braku czasu na naukę – instrukcje do poszczególnych modułów programu liczą po kilkaset stron! Z drugiej strony nie wszystko co jest w podręcznikach jest potrzebne do codziennej pracy. Z reguły operatorzy programu używają niewielkiej części programu, więc rzadko kto sięga do podręcznika.

Zatem chciałbym na tym blogu pokazać najważniejsze, najczęściej używane sposoby wykorzystania programu. Nie będę przepisywał instrukcji obsługi – choć sam często z niej korzystam. Jest dostępna na stronie  http://dok.enova365.pl/. Raczej chodzi mi o pokazanie tricków,  dobrych praktyk, pomysłów, sposobów na obsługę programu. Moją idee fixe jest jak największe uproszczenie, przyspieszenie i ułatwienie pracy użytkowników.

Opiszę również nasze rozwiązania do programu Enova365, które wykonaliśmy przez lata pracy nad tym programem. Postaram się opisywać także moduły programu Enova365 – jak można je wykorzystać dla optymalizacji czy rozwiązania różnych problemów we waszej firmie.

Bartłomiej Leś